wtorek, 25 marca 2014

[188] 15 grudnia 2012

Scena I. B. stoi w kolejce na poczcie, do okienka podchodzi pani, dajmy na to: Pani X. Na stanowisku Pani Ela, w tle kręci się Kierowniczka Zmiany.

P.X.: dzień dobry, mam awizo
P.E.: sprawdziłam, przesyłka została doręczona
P.X.: ale jak, doręczona? to listonosz doręcza i zostawia awizo?
P.E.: nie wiem, może zostawił a potem spotkał Pani mamę i wręczył
P.X.: ale ja tu mieszkam dopiero od tygodnia, listonosz nie zna mojej mamy
P.E.: to ja nie wiem; mieszka Pani od tygodnia i już tyle przesyłek Pan dostała?
P.X.: tak, mieszkam tu od tygodnia i odebrałam 3 przesyłki, a o co chodzi?
P.E.: to musi Pani już listonosza pytać...

Pani X wyszła.

Pani Ela do Kierowniczki zmiany: Ciebie ona nie zdenerwowała? Mnie zdenerwowała. Mieszka tu od tygodnia i już się tak zachowuje... trzeba ją nauczyć jakie tu panują zwyczaje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz